Tisztelt Szülők! Kedves Diákok!

Jelenleg a köznevelési intézményekben a különböző ügyek intézéséhez mindenképpen
szükséges a személyes megjelenés. Az e-Ügyintézés megvalósulásával elegendő
lesz a megfelelő kérvények, nyilatkozatok, igazolások elektronikus benyújtása
a KRÉTA rendszeren keresztül. Az elektronikus megvalósítás során megtörténhet
a hiánypótlás kezelése, a határozathozatal és a fellebbezési eljárás folyamatának
dokumentumkezelése. A fejlesztés során a KRÉTA rendszer összekapcsolásra kerül
a szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatásokkal (pl.: ügyfélkapu), így
a szülők authentikációja az ügyintézés során szabályozottan megtörténhet. A projekt
során elektronikus fizetési megoldások, és ezekhez kapcsolódó hivatali ügyintézést
elősegítő rendszerek (gazdálkodási és HR rendszer) bevezetési is történik.

Az alábbi linken elérhető a felhasználói segédlet:

KAFFEE

Share